|
|
تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به
شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده
ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف
کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می
تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) باشد که در تابلوی اعلانات یک سوپر مارکت قرار
دارد.
:: برچسبها:
تعریف تبلیغات ,
تبلیغات تجاری در اینترنت ,
تبلیغات تجاری ,
اینترنت ,
دانلود ,
دانلود تحقیق آماده ,
تحقیق آماده ,
بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|